nedeľa 5. decembra 2010

Pangas v bylinkovej kruste s balkánskym syrom

    Dnešný obedík som zvolila trošku odľahčený rybičkou. Receptík je taký všeobecný - kľudne sa dá použiť i na kuracie, alebo morčacie rezne.  Keďže  tento týždeň sme rybku na tanieri ešte nemali, tak náš nedeľný obed sa niesol v podobe vypečeného vodného živočícha :)
Prísady:
* 1kg pangas
* 250g biely jogurt
* 1 hrnček /300ml/ strúhanka
* 200g balkánsky syr
* 1 1/2 PL bylinky: sušená pažítka, petržlenová vňať
* citrónová šťava
* bylinková soľ, worchester omáčka, sójová omáčka, granulovaný cesnak

1. filety pangasa osušíme papierovou utierkou, pokvapeme citrónovou šťavou, sójovou a worchester omáčkou,  nasolíme bylinkovou soľou a granulovaným cesnakom /kľudne aj pretlačeným - len mne dnes doma došiel, tak som použila granulovaný/ ......... necháme postáť asi 30min
 2. potom vložíme do jogurtu a necháme v chladničke ďalšiu polhodinku
 3. strúhanku si premiešame s bylinkami, nastrúhame polovicu balkánskeho syra /100g/ - premiešame
 3. filetky obalíme v bylinkovo-syrovej strúhanke
 4. poukladáme na plech vyložený papierom na pečenie, pokvapeme trošku olejom a pošleme piecť do vyhriatej  rúry na 180 stupňov, pečieme caa 30 min /sledovať/ - neobraciame ich na druhú stranu
 5. keď sú už pekne do chrumkava  upečené - posypeme ich zvyšným syrom a na pár minút ešte vložíme do rúry nech sa syr trošku roztopí
 6. servírujeme so zemiakmi na akýkoľvek sposob a zeleninkou. Prajem dobrú chuť :)

14 komentárov:

  1. Matka konecne pangas na nejaký spôsob :-D.Výborné a tlieskam.Urcite vyskúsam!paaaaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zbožňujem snaženie v rúre, je to vynikajúca vec.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja tiež :) - a mám pritom fúru času, možem sa venovať ďalšiemu .)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dúfam, že budeš spokojná Veronika, potom mi prosím napíš, ako chutilo. paa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už jsem psala komentík,ale asi spadnul do propadliště dějin, tak ještě jednou:O).Super zdravá mňamka!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Laurik písala si ? , no asi sa to niekde stratilo :(, vobec neviem, lebo určo by som zverejnila - zvlášť od Teba :) ... ooch a áno - chutná zdravá rybka:) Ďakujem Ti mooc

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Martinko, já to přece dobře vím:o). Jenže technice neporučíme--ona bude mít přece vždy před námi náskok :o)).Pa a krásné dny...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. si zlatá, dííík. paa a i Tebe krásne dníky...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jaaaj tak toto bolo brutalne dobre :) dnes som sa inspirovala tymto receptom, a urobila som na veceru taketo filety z tresky a aj kuracie prsia, a este ako prilohu som urobila pecene zemiaky a zeleninovy salat so zvysnym balkanskym syrom.. no mnamka aj priatelovi chitulo.. dakujeme za inpiraciu ;)
    marianna

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Marianka, veľmi veľmi sa teším, že receptík zožal úspech. Ďakujem krásne za správičku,paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. bolo to strasne dobre..... nerobilau posledny som takto rybu posledny x.... to budem robit casto.... ja milujem kazdy syt a toto bolo naozaj skvele.... dakujem....

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Teším sa Veronika. Som veľmi rada, že chutilo. Ďakujem za správičku. paa

    OdpovedaťOdstrániť