piatok 26. novembra 2010

Netradičný šalát s ananásom a banánom

   Áno, na prvý pohľad sa Vám može zdať, že tieto ingrediencie vobec k sebe nejdú - tá kombinácia ovocia a ľadového šalátu je naozaj netradičná, ale vskutku k sebe veľmi ide.  A zvlášť, keď som si myslela, že šalát robím iba pre seba - moje deti sa doňho pustili a ja som si musela doslova zachraňovať poslednú porciu:))) Takže - treba len nabrať odvahu a ochutnať ... je fakt úžasný :)
Prísady :
* 1 väčša hlavička ľadového šalátu
* 2 banány
* 1 konzerva ananásu /krájaného/
* šťava z polovice citróna
* 1 PL hnedý cukor /alebo trstinový - ak nie je, može byť aj biely kryštál/
* štipka soli

1. ľadový šalát nakrájame na širšie rezance
 2. pridáme k nemu celú konzervu ananásu /aj so šťavou/, banány nakrájame na kolieska, ochutíme štipkou soli/medzi prsty/, vytlačeným citrónom a cukrom /u mňa trstinový/
 3. najlepšie ručne pekne krásne premiešame, necháme asi 15 min postáť .... a prajem Vám dobrú chuť :)  /u nás po ňom blaflo - a  konečne aj moje dcéry objavili čaro ananásu  :))))/

4 komentáre:

  1. Zaujímavá kombinácia,stojí to za skúšku.Lívia B.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mylím, že áno Livika:). Moj manžel o ňom týždeň sníval a stále rozprával. Jedol ho u nich v práci a strašne mu chutil - tak sme vyskúšali aj doma a super, nám veľmi chutil tiež. paa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno Slávik, je naozaj netradičný, ako som písala :), ale neuveriteľne dobrý :))))

    OdpovedaťOdstrániť