pondelok 6. septembra 2010

Paprika so syrom

Napriek tomu, že je pondelok a každý normálny človek má navarené a dojedá čo zostalo z nedele ... ja som tá výnimka, ktorá je zasa v kuchyni. Mama mojej kamarátky vždy tvrdila, že každá kuchárka je o ničom, keď musí v pondelok zasa variť. Stále sa úzkostlivo snažím, aby mi zostalo i na ten mizerný pondelok a zo mňa nebola tá  kuchárka o ničom a stále nič ..... no čo už :)  Snažím sa to kompenzovať výhovorkou, že im všetkým tak veľmi  chutí a vobec nedokážu tomu jedlu, ktoré navarím odolať, že všetko musia zjesť. Takže som v podstate šťastný človek, že som najlepší kuchár a keď  už  nie v mojej rodine, .... aspoň sa tým utešujem  :)))))



Prísady:
* 7 zelených paprík - kľudne rozneho tvaru, tu netreba tie krásne rovné ako veže
* 100g tavený syr / bambínovitého typu/
* plátok masla
* vegeta

Postup:
- ten je tak jednoduchý, že ho takmer zvládne malé dieťa a ja ho už robím asi aj so zavretými očami ... dnes som ich musela sem-tam pootvoriť, keďže bolo treba  aj fotiť :)
1. základné suroviny
2. papriku očistíme, nakrájame na rezance,  šupneme do panvice, vytlačíme tavený syr z črievka, odkrojíme plátok masla a poprášime vegetou ..... v tomto stave to zakryjeme pokrievkou a necháme dusiť na veľmi miernom ohni. Nič viacej nemusíme robiť - robí sa to samé :)

3. a asi po 20 minútach je to hotové a krásne voňajúce

4. ........... a podávame s čerstvým chlebíkom

5 komentárov:

  1. Myslím Marti,že dobrá kuchařka jsi!!!Když Ti tak všechno pěkně spapkají...to hovoří za vše:-)
    Mě se někdy sejde tolik zbytků,že se ani nesní a nakonec je vyhazuju a z toho se od sporáku ani nehnu a na mě ani nezbyde:-(//Což mi teda neuškodí,doženu to jinde//
    Papriky máme rádi,tento sýr nám v lednici nikdy nechybí,takže,pokud mi to dnes vyjde,máme večeři.
    Díky za skvělý tip:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujeem Libuška :)))) no to vieš, u nás je to tiež tak ... niektoré jedlo sa ujme, niektoré nie. Táto paprika urobená týmto sposobom je vlastne výmysel mojho svokra. Keď boli také všelijaké pokrivené papriky a nevhodné na plnenie, nakrájal a bolo. Musím len povedať, že moje deti ich zjedia jedine v tejto forme spracovania - keď ich naplním tým syrom , možem zabudnúť na to, že to budú jesť :( ... no čo už - tak sa prisposobujeme ich chuti :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Marti,tak jsem včera k večeři vyzkoušela papriky.Byly skvělý!!!!!
    Jen jsem přidala ještě jeden sýr,ten máme moc rádi.
    Jako přílohu jsem rozpůlila rohlíky,mírně namazala máslem a posypala kořením-bylinkovým máslem a dala rozpéct do trouby-růry.
    výsledek byl s papričkama se sýrem delikátní!!!!!
    Naservírovala jsem manželovi i synkovi na talíř,chvíli hledali maso(jsme fakt děsně rozežraní:-)))))// a než jsem se otočila,talíř měli vylízanej!!!!
    I bez masa si moc pochutnali a já taky.
    Takže ti moc moc děkuji za receptík,budu pokračovat a vařit podle jedné šikulky ze sousedství.:-)
    Neznáš ji????:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no jasne, ten syr kľudne podľa potreby - ono všetko záleží i aké veľké sú papriky, takže ja tak odhadom, aby mi vznikla taká hustá "omajda" a pritom také jednoduché však ? - jooj a s tými bylinkovými rohlíkmi - iná papanica !!! Ďakujem krásne za poklonu moja zlatá !! .)))

    OdpovedaťOdstrániť